måndag 30 augusti 2010

Väntar.

Just nu så är det bara väntan och väntan och väntan.

fundersam är jag.
otålig.
och undrar när något ska ske?




fortfarande reserv på skolan.
blir arg att jag inte kunde söka i tid, att jag inte kom på vad jag ville läsa i tid.
nu prioriteras man därefter

om jag bara hade sökt i tid hade jag kommit in enligt statistiken.

man blir toookig på denna väntan.



ikväll körde jag mitt spinn60 och hade core30 efteråt, det gick bra! :-)
efter coren så kände jag mer sug och det blev ett pass body pump också.
inväntar träningsvärk imorgon.


att få instruera på Inpuls är guld!!!

jag har blivit kär.
i dessa rosa spinningskor.
känner ett starkt vill-ha-behov!





kärlek!

1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen du kommer in på skolan! Trist att vänta!
    Ha de gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera