söndag 23 januari 2011

Godsaker!


Jag har njutit varje sekund denna helg.

Löpning, Bio, Spinning, Skidor, Matlagning, Mys och sleepover, bakning :)


Efter lördagens monsterpass i skidor väntade en mysig kväll hemma hos fina Annika.

Vi lagade en fisksoppa som var himmelskt god till det en god aioli och ett glas vin!

de luxe!





Till efterrätt blev det god mix av blåbärssorbet med melon, en kaffedrink med baileys, och ett glas rött till det :)




Mysig kväll med en väldigt fin vän <3

Tack för en mysig, rolig, god och trevlig helg :)


Idag har jag pysslat i köket.
Det var länge sen jag bakade något i mitt kök.

idag kände jag mig sugen på att tillverka!

först gjorde jag muffins.
kände ett sug efter choklad.
det blev dajmmuffins

innan de for i ugnen






och efter gräddning



och jag måste säga att de blev toppen, riktig kladdkakesmak i dem med en touch av dajm.




Nästa projekt blev bröd!

Fillimpa
med massa godsaker i!






Jag blev så inspirerad igår av fisksoppan vi åt så idag lagade jag en liknande och det är ju så gott!




helgen har bestått av godsaker!

Jag har ett leende på läpparna! :)



Kärlek!

3 kommentarer:

  1. Låter ju superhärligt! Här har det töat jättemycket så vi kunde inte åka längd i helgen, därav att det blev squash och simning som fick förgylla lördagen i stället.
    Ser ut som du har haft en superhelg inte bara träningsmässigt!

    SvaraRadera
  2. Jag blev hungrig av alla bilder :)! Låter som en kalashelg!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig helg ni har haft!

    Hoppas att denna vecka har börjat bra!

    SvaraRadera