måndag 24 januari 2011

Hallelujah moment!

Glädjehoppar!

Vilken fantastisk kväll i spåret.




Så fort som jag skidade idag så fort har jag aldrig skidat förut.

Med bra tips från Annika så föll bitarna mer och mer på plats.

Idag kände jag att jag verkligen skidade på riktigt och det var ett hallelujah moment! Jag slog rekord på slingan jag brukar köra med flera minuter!

kände tokmycket energi i spåret trots ett spinning/core pass innan.

Skidlycka, med blixten rakt i ansiktet ;)
super glad!



Tack Annika!




jag njuter!!!!

2 kommentarer:

  1. Underbart det lät! Grattis :D det är så himla roligt när det går riktigt bra, vilken kick man får då!

    SvaraRadera
  2. Ja det är fantastiskt att skida när man känner att man gör framsteg! Och för dig verkar det gå snabbt framåt.

    SvaraRadera