söndag 2 januari 2011

Morgonlöpning!

Sitter just nu och avnjuter en härlig frukost.
Det smakar som allra bäst när man har tränat innan :)

Klockan 08.15 begav jag mig ut på de snöiga gatorna.
Inte en själ syntes till den första stunden
jag sprang i min egna lilla värld
ett lugn över Luleå stad






-10 grader, frisk och underbar kyla.
det var så skönt att få andas

underbart att väcka kroppen med en skön morgontur
innan jag snart ska bege mig iväg på jobb
sista rycket nu för denna helg, jag längtar tills ikväll!


Kärlek!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    En fråga Lina, äter du inget alls innan du springer på morgonen?
    Jag kan inte äta senare än 2 timmar innan jag springer, så då fungerar det inte att äta på morgonen.

    Äter jag inget så har jag inte så mkt krafter till löpningen.

    Några tips?

    SvaraRadera
  2. Åh det låter underbart tycker jag!

    SvaraRadera