fredag 25 februari 2011

Intervall - tema

Efter en dag bestående av plugg så vad jag extra laddad för ett pass i gymmet.

Jag bestämde mig innan att det var löpintervaller som stod på schemat.



10 min uppvärmning
benen kändes pigga men magen sa ifrån lite idag, typiskt när jag var så taggad
men jag kämpade mig igenom ett intervall pass i alla fall

det blev korta intervaller idag
1 min
30 sek återhämtning

eftersom magen inte ville vara med riktigt idag så kunde jag inte trycka på så mycket som jag ville.. blev 15 intervaller

5st 16,0
5st 16,5
5st 17,0

hade mer att ge så jag blev lite besviken på passet idag, dumma mage!


med lite besvikna ben bestämde jag mig att fortsätta, magen började kännas lite gladare, så jag tog mig an kvällens andra intervall pass.

STAK - intervaller


Grymt jobbigt!
Samma upplägg som tidigare

körde 10st, galet jobbigt!


Därefter blev det lite gym träning med lite blandad kompott!

Önskar att det fanns ett crossfitgym här i Luleå
blir så pepp och inspirerad varje gång jag är inne och läser på Ulrikas blogg.

Men jag pusslar ihop vad jag kan för att göra lite crossfit inspirerat här också!

Önskar er en trevlig helg!!

4 kommentarer:

  1. Sjukt vad du tränar Lina. Sånt blir jag imponerad av! :)

    SvaraRadera
  2. Lät som ett bra träningspass! Längtar till Vasaveckan är över då skall jag också försöka styrketräna lite mer..:)

    SvaraRadera
  3. Tråkigt att magen inte riktigt ville vara med. :( Hoppas att du får en trevlig lördag!!

    SvaraRadera
  4. Vad mycket du tränar! Härligt, och starkt jobbat av dig:)

    SvaraRadera