måndag 29 augusti 2011

LÖP-revansch


Ikväll satte jag mig på INPULS instruktör cykel igen och det kändes härligt att vara hemma :) ÅH jag tycker det är så galet KUL att instruera i cykel, att få förmedla denna underbara känsla jag känner för cykling ut till mina deltagare.

Jag är så cykellycklig efter varje pass! :)

Direkt efter cyklingen stod det core på schemat.
Passet som vi har nu på gymmet är galet jobbigt, utmanande och det bränner i mage och rygg!


Sen hoppade jag i löpskorna och njöt av en härlig sensommarkväll.

Det var tänkt som ett lugnt distanspass 10 km. Men benen ville något annat och jag ville inte stoppa dem utan jag ville ha revansch.

LÖPHÖG efter 48 min, 10 km. Det kändes så otroligt bra i ben och mage!

Lycklig!







6 kommentarer:

  1. Wow, vilken underbar och häftig träningskväll! Så otroligt stark och snabb du är i löpningen, Kenyanerna får se upp på Lidingö!!

    SvaraRadera
  2. Snyggt jobbat, sicken kväll! Vilken bra tid på 10 km! Åh jag önskar jag får samma känsla på lördag... :)

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig träningsdag!!

    Jag har precis börjat på en logistikutbildning på två år. Helt nytt och jag har ingen aning inte om det är min grej. Men jag tror det kan passa mig.
    Får känna av lite. =)

    Vad är det du pluggar?

    SvaraRadera
  4. Härliga pass :) Vilken Core är det?

    SvaraRadera
  5. Vad härligt!! Grattis till revanschen. Hade tänkt spinna i måndags, men jag hade sjuka barn och ingen barnvakt så det får bli en annan gång... Längtar efter att få köra ett Linapass som bränner i benen, det är känsla det!! ;-) Nu har jag oxå en blogg som handlar om någonting helt annat, kolla gärna. /Petra

    SvaraRadera
  6. Hej Christer!

    Det är inpuls egna corepass :)

    SvaraRadera