onsdag 21 december 2011

Tankar

Examinationen i förmiddags gick vägen.
Nu kan jag instruera olika styrkeövningar i gymmet! :) 
 

Nu tar jag jullov. Fast har ändå lite plugg att göra men ska försöka koppla bort det några dagar! 

Planet ikväll kommer att ta mig till Småland.

längtar efter sööthjärtat!


Just nu behöver jag småland, familjen, nära och kära
Jag kommer vara i Småland på obestämd tid. Resan tillbaka till norr är inte bokad ännu. 

Ibland tar livet oväntade vägar. 


Jag har Timbuktus låt i mitt huvud. 

Det ordnar sig, det gör det alltid, ja sa det löser sig, så brukar allt bli, det kommer fixa sig tillslut, finns inga tvivel


Världen öppnade sig och jag får se vilken väg jag ska ta! 



Sen till KalmarIronman, jag är ännu inte anmäld,  jag vill, men att vara student och betala det där höga priset känns lite tufft. Men jag hoppas att det löser sig! Jag vill stå där på startlinjen i Augusti!



Fina vänner här i norr! Tack för att ni finns! <3
Nu ska jag hämta energi från Smålandet!! 



13 kommentarer:

  1. Fina Lina! Vad det än är som tynger dig så hoppas jag att du får mycket positiv energi av att umgås med familjen din! Du är stark, klok och modig, och på något sätt blir det oftast bra i slutändan. Kramar!

    PS. Du får gärna bli min PT :)

    SvaraRadera
  2. God jul! Hoppas att du får en skön tid hemma :)

    SvaraRadera
  3. Njut av ledigheten och att få umgås med nära och kära!

    SvaraRadera
  4. Grattis till examinationen! Allting brukar lösa sig till det bästa, på ett eller annat sätt.
    Hoppas att du får en underbar och energisamlande jul!

    SvaraRadera
  5. Låter som resan hemhem kom riktigt lägligt. Hoppas du nu får njuta ordentligt av julen, familj, vänner och allt det där som fyller på energi.

    Riktigt god jul önskar jag dig. Kram!

    SvaraRadera
  6. Vi längtar efter att få ro om dig! Finaste! Ses i morgon :) <3 kramar!

    SvaraRadera
  7. Puss och kram finaste! Jag finns här och väntar när du återvänder :) PS, kan hämta på flyget med min nya pärla!

    SvaraRadera
  8. Grattis!!

    Och jag hoppas du får en fin jul i msåland och att vad det nu är som hänt (eller inte hänt) så blir det bra till slut. Det brukar bli det och jag tänker att allt händer av en anledning. Allt som sker har en mening, det är meningen. Kram

    SvaraRadera
  9. Hoppas att du får en riktigt trevlig jul och får umgås med de du tycker allra bäst om. God jul!

    SvaraRadera
  10. Grattis till examinationen. Hoppas det löser sig till det bästa för dig, i bland när livet bestämmer sig för att ta en annan väg kan det bli bra, på ett eller annat sätt.

    Hoppas du får möjlighet att stå på startlinjen på någevis.

    God jul Lina och njut och ta det lugnt! Stor kram.

    SvaraRadera
  11. Klart att det ordnar sig! okt 2010 gjorde mitt liv en kovändning. Det tog 3 månader att komma på fötter. Mycket hjälp från min pappa och surr-support av Conny. Vet du, allt ordnar sig! Du är välkommen till norr igen. Hade sett framemot att testa något spinningpass med dig som instruktör.

    På VBG 4 finns ett fullmöblerat prinsessrum (normalstora möbler)ledigt varannan vecka. Jag och lillsessan har ju det stort och luftigt. Bara så du vet. Annika säger att du är en bra människa och jag litar på det :)

    Stor julkram till dig från mig, om du behöver det.

    SvaraRadera
  12. Grattis till examinationen!


    Tänker på dig!


    Önskar dig en fridfull Julhelg!

    / Anna-Karin

    SvaraRadera
  13. Kom "hem" snart :) vem ska jag nu plåga på passen? och vem ska plåga mig??!

    SvaraRadera