onsdag 26 september 2012

Intervall Bubblande x 2


Har haft fullt upp hela dagen och kvällen. 
Hemma 21.30 och snart väntar sängen.Ska försöka ro mig ner men det är svårt när man tränar sent inpå kvällen.

Jag har fått vara i bubblan idag igen. 

Onsdag  = Dubbelpass i spinning

Klockan 16.30 väntade jag på mina deltagare. 


17.00 var salen nästintill full och vi körde igång med uppvärmning tätt följt av parti 1 = backar 
Vi låg på en ansträngande nivå hela tiden tills det var dags att rulla ut på raksträcka och invänta parti 2 = intervaller. Extensiva även idag 4 x 4 min 2 min vila mellan. 

Fullt ös och koncentration i salen. Jag älskar att se deltagarna utmana sig det där lilla extra.

På sista varvet uppmanar jag alla att plocka all energi de har kvar och tjopp rätt ner i benen och ut i pedalerna. Våga utmana!!!! 

Härligt pass och kämparglöd! 

Det andra spinningpasset var lite kortare 40 min men då effektivt som tusan och även här intervaller !



Mina ben suktade efter vila... 

MEN träningen var inte slut där. Jag drog iväg till simhallen för och köra min egen träning! 



ÅH det var så himla underbart att få hoppa i och simma.
Som balsam för kropp och själ. 
Det var fantastiskt.

Jag körde ett eget upplägg, lite som jag kände. Jag la in några fartökningar, teknikövningar och bara allmänt malande. Skönt pass att bara få vara och känna på vattnet! 

SimbubbleHög! :) 



8 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag! Försörjer du dig helt på instruerandes nu? Eller pluggar du fortfarande?

    SvaraRadera
  2. Vad har du för redskap till händerna när du simmar? Är på jakt efter liknande men vet inte vart jag ska leta riktigt. tips?

    SvaraRadera
  3. Förstår verkligen att dina spinningpass är fullbokade!
    Simmade med klubben igår, det är verkligen skillnad att träna med andra men kan inte bara lika och såsa.

    SvaraRadera
  4. Wow vilken dag! Du strålar hela du!

    SvaraRadera
  5. Åh vilken dag, låter underbart med så mycket träning!

    SvaraRadera
  6. Imponerad av att du hinner med så mycket träning!

    SvaraRadera
  7. Underbar dag! Och uppdatera gärna lite om din träningsmängd och timmar denna vecka .. ! :)

    SvaraRadera