tisdag 10 maj 2011

RACER premiär!

Först vill jag säga tack så jättemycket för era kommentarer i inlägget nedan om Ironman. Era ord värmer och ger mig energi :)

Tusen tack för era lyckoönskningar! Jag har en lång väg framför mig med mycket träning, förberedelser, men jag ska kämpa som tusan och förhoppningsvis kommer jag över mållinjen och blir en IronWoman :) det pirrar i magen och känns lite overkligt. Men det är KUL och galet :)

Fina dagar har det varit här i Luleå. Man ser äntligen vattnet!

Isen är borta



Igår var det en perfekt dag för att ta ut min cykelkärlek på vägen.

Första gången för i år! Det var som att släppa ut en ko på grönbete.


Lycka :) happy face!



Vi cyklade på småvägarna runt avan, alvik, antnäs, måttsund, kallax, luleå



nöter asfalt!




En helt underbar känsla att få vara ute på vägen igen.
se asfalten susa förbi.
jobba riktigt hårt i de långa backarna.
trycka på och flyga fram!

premiärturen slutade på 6,2 mil :))

men cykelträningen var inte slut för dagen
det var bara hem och ladda om och cykla mot gymmet och möta upp en grym cykelklass för att sedan avsluta med lite core.


Härlig cykeldag!!


Nu laddar jag för ännu mera cykel och simning!

3 kommentarer:

  1. Härligt med racerpremiär!

    SvaraRadera
  2. Så underbart att nöta asfalt. Ville så gärna cykla idag men fick bli mitt spinpass istället. Tog lite mot att gå inomhus när det var 25 grader o sol utomhus.

    SvaraRadera
  3. Härligt! Jag tror att min arbetskamrat såg er när hon cyklade hem från jobbet. Hon tänkte hänga på er, men blev brutalt avhängd... ;-) Hon är inte någon racercyklist ska tilläggas.
    Lycka till med Ironman, vad spännande! Hälsningar Petra

    SvaraRadera