onsdag 11 maj 2011

SIMPREMIÄR

min nya last, kesoplättar! :)

extra goda tillbehör idag hallonsylt och grädde!



full av energi och förväntan hoppade jag på min cykel och trampade mot badhuset.
första besöket här i luleå och det pirrade i min mage.

simpremiär!





Dagens pass var lite spontant, mest för att känna på.

Det blev 50 längder á 25 m vanligt bröstsim och utöver det några crawl längder.

Crawl är grymt jobbigt och tekniskt svårt!!
Men jag ska nöta och nöta, skaffat simkort idag så nu är det bara och köra!! :)


Tiden gick fort i badhuset och det var riktigt kul!


Badmössa och simglasögon på! :)


3 kommentarer:

  1. Härligt!

    Jag önskar att jag också gillade att simma, det är ju så bra träning.

    SvaraRadera
  2. Skojigt! Blev lite inspirerad att simma. Får kanske ta mig till badhuset en dag om inte allt för lång tid.

    SvaraRadera