torsdag 21 juli 2011

Solen i ögonen och asfalten susar förbi

Måste säga att vilken tur vi haft med vädret här i norr.
Det underlättar ju verkligen att ta sig ut med cykeln när solen strålar.

Idag fick jag ytterligare en solglänsartur.


Dagens tur skulle egentligen bli över 10 mil men fick uppdrag att leda spinn/coren på gymmet så fick anpassa min tid efter det.

hann cykla ihop 6,6 mil för att sedan avsluta cykelpasset inne på gymmet med en nästan full klass, och som vi svettades och körde järnet.

Jag älskar verkligen mitt jobb som spinninginstuktör.

Jag tog med mina deltagare in i cykelbubblan, har inte släppt den ännu! :)



Imorgon ser vädret ut att bli fint igen och jag har ingen tid att passa så vågar jag mig på en tur längre än 10 mil? Om allt går enligt planerna så tror jag det :)

cykelbubbla!

2 kommentarer:

  1. wow! det där lockar mig med cyklingen... att komma långt, åka fort. stanna och fika efter några mil. se asfalten susa förbi :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul! Nu längtar jag ännu mera efter att rasta min cykel.

    SvaraRadera