torsdag 14 juli 2011

Spinning och löpning

Denna torsdag hade jag pass på gymmet igen denna gång körde jag spinn/core.
Ett grymt härligt gäng fick jag med mig.
Jag hade sådan energi och jag tror att jag smittade ner de andra i salen också :) Riktigt kul!

Efter spinn/coren var Ormberget nästa destination.
17 grader klockan 19.22, lagom temp!



LÖPskorna på!


Ett pass i milspåret avverkades i lugnt tempo.
Backarna avlöste varandra, bra träning!


Efter löpningen kördes lite styrke i form av armhävningar, upphopp på bänk och ett fåtal chins.



Bra torsdag. Helgen stundar och långpassen likaså!


Det närmar sig, 23 dagar kvar!

2 kommentarer:

  1. Så spännande, det närmar sig!!!

    SvaraRadera
  2. Oj, 23 dagar, det är ju ingenting.
    Men du fixar det ju galant.

    Japp, just den kursen, i Umeå:) Blev du antagen?

    SvaraRadera