fredag 22 juli 2011

TriathlonHÖG igen :)

Vilken fantastisk träningsdag jag har haft idag.

Och vädret var verkligen med mig från start till mål. Strålande solsken och en stillsam vind. Perfekta förutsättningar för min träningsdag.

Just nu är klockan 22 och det är fortfarande varmt, 28 grader. Norr har en kanon sommar, det må jag säga igen :)


Jag började min resa på sadeln.

CYKLING 9 mil.

Jag utforskade nya vägar, backe efter backe avlöste varandra, men vad gjorde det när jag hade sån här utsikt!

Ljuvligt!


Måste säga att jag njöt hela tiden. När jag susade fram i nerförsbackarna och när jag fick kämpa mig uppför.

Så mycket cykelkärlek idag!



Gjorde ett stopp där jag sträckte lite på kroppen och fyllde på med banan och vitargogel.



Ett försök att vänja magen vid detta som kommer att serveras i kalmar!

Men nog är det väldigt sött och jag tycker att jag mest mår illa av det, pjuh, men nytta gör det väl :)



Tack igen finaste Annika för att jag får låna din pärla + dina skor, mina hade inte samma fäste så det var tur att vi hade samma skostorlek också :)

Vi samarbetade riktigt bra idag :)



LÖPNING 5,93 km


In genom dörren och av med cykelkläderna för ett snabbt ombyte.

På med mina nya löpskor från asics och de satt perfekt på mina fötter.
Jag nästan svävade fram :)


De första stegen kändes riktigt bra liksom hela turen. Solen värmde ännu och gav mig så mycket energi. Helt underbart!

Löpenergi!



SIMNING 30 min

Efter löpturen satte jag mig på min skrotcykel och cyklade mot Lulsundet.

Taggad för sim!!!!



Klockan var 20.00 och solen låg över stranden. Det såg så välkommet ut att hoppa i vattnet!



Underbart simpass. Det var varmt och jag kunde slappna av och fokusera på tekniken i lugnt vatten. Fantastiskt!


Härliga träningsdag. Jag är så nöjd! :)

1 kommentar:

  1. Vilken triathlondag! Du förbereder dig grundligt :) Skulle vara kul att höra mer om dina tankar inför utmaningen! Hur lägger du upp sista veckorna etc etc. :)

    SvaraRadera