fredag 5 april 2013

Cykelmorgon!


Igår och idag väckte jag kroppen med cykling. Jag försökte ta det någorlunda lugnt eftersom jag ska springa långt imorgon ( 4,2 mil ) . MEN det är ju toksvårt när jag har ett sådant laddat härligt gäng cyklister framför mig som gör att jag bara spricker av energi och vill utmana. 

Dagens pass: 

6 min uppvärm
12 min backe 
1 min raksträcka 
Intervaller 4x3 min intervaller, styrka, kraft, energi, utmaning! 
1 min vila mellan 
Intervaller 3x2 min så tufft man kan 

Deltagarna var som vanligt grymma! Underbara morgon! Bästa starten på dagen! 





på vägen hem cyklade jag längs med strandpromenaden och fick en stor längtan efter sommar och bad! 
Varberg vid vattnet så vackert att jag smälter!  Nu laddar jag upp för morgondagens tur. 
Vi är ett gäng som tillsammans ska springa 4,2 mil. En fin tur utlovas och jag ser fram emot dagen.

Ha en underbart fin fredag! 


8 kommentarer:

  1. Lina, det är bara du som spontant kan anmäla dig till ett maraton med ett par dagars framförhållning! :) Galet! Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt cykelpass, och du stort lycka till i morgon.
    kram

    SvaraRadera
  3. Lycka till imorgon! Ät nu mycket under dagen så din kropp är boostad med näring och energi :)

    SvaraRadera
  4. Lycka till på maran :) Kommer att gå grymt!

    SvaraRadera
  5. wow wow wow! marathon i morgon! du är så cool, bara tuta och köra där en annan behöver månader av mental förberedelse! men det kanske är så man ska göra, då hinner man inte ens bli nervös?

    SvaraRadera
  6. Startade dagen likadant! Underbar fredag morgon! Lycka till på långlångpasset i morgon!

    SvaraRadera
  7. Se till att ladda batterierna för marathonlöpningen :) Det låter ialla fall som att det kommer bli en bra lördag:

    SvaraRadera