måndag 19 maj 2014

Endorfinerna hänger kvar


Endorfinerna hoppar ännu runt i kroppen.

Göteborgsvarvet var en upplevelse som satte sig i hjärtat. Fantastiskt! 
Sort TACK alla för fina ord, det värmer så härligt i kroppen! Jag är förvånad vad benen och hela jag åstadkom i lördags, så förbaskat lycklig över tiden. Nu vill jag bara ha mera! :) 

Igår vaknade jag upp med lite träningsvärk i mage, rygg och framsida lår var något stela. En lugn och fin cykeltur fick det bli innan regnet kom till Västkusten. Vackra vägar och jag rullade ut benen. Har tyvärr fått lite känning i min höft efter loppet så det måste undersökas och vad jag kan göra för att stärka upp den! 





I morse vaknade jag i simhallen. En timmes simning med helt OK känsla. Det går lite långsamt framåt! 
Snart dags för att göra debut inom Swim/Run och det är många frågor som går runt i huvudet. 

Skor, våtdräkt, vad ska man ha? Tips!!! 
Amfibiemannen, here we come Team Vågblom, Helena och Lina! :) 


5 kommentarer:

  1. Visst är det ett fantastiskt lopp att spring.

    SvaraRadera
  2. Härligt med endorfiner som stannar kvar. Det är liksom lönen för mödan!

    SvaraRadera
  3. Jag är också fortfarande "löphög" sedan loppet. Varvet är etr häftigt lopp att delta i!

    SvaraRadera
  4. Om du verkligen har sprungit Göteborgsvarvet varför finns det inget resultat för dig på deras hemsida?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag sprang i en kompis namn så jag fick starta lite längre fram än led 23. Så absolut sprang jag :) finns bildbevis på hemsidan ;)

      Radera