söndag 11 maj 2014

Energigivande Löpning


Söndag och dags att hoppa i löparskorna. Jag väljer min runda noggrant så jag får alla godbitar. Älskar närheten till naturen och havets susande ljud. Jag börjar känna mig mer och mer som hemma här. Varberg är så fantastiskt vackert året om och jag känner att det är kusten jag tillhör.

Blommande löpning som gav energi. Ett par ben som var lyckliga och ville springa på. Känner mig mer levande än vanligt, en härlig känsla. Löpningen har blivit så mycket mer för mig på senaste tiden. En kärlek som bara ökat och jag stortrivs! Lycklig över att kunna springa.


Idag blev det 22 km med ett snitt på 04:50, det kändes tipp topp, så nöjd och glad! :) 



4 kommentarer:

  1. Längtar tills jag kommer upp i de sträckorna också. Visst är löpning underbart, bästa!

    SvaraRadera
  2. Så trevlig läsning! 3 fantastiska bilder!!!

    SvaraRadera
  3. Så himla snabbt så himla långt!

    SvaraRadera
  4. Vad är det för en snygg blomsteratlet? ;-)

    SvaraRadera