måndag 26 maj 2014

SWIM/RUN TRÄNING


Snart öppnar utomhus bassängen här i Varberg, längtar. Men idag blev det simning inomhus. Försökte utmana med mera tempo och trycka på mer i simbubblan. 1 timme for snabbt förbi. 

Jag hoppade i löparskorna direkt efter simmet och tog en runda där jag tycker det är som allra vackrast. Älskar att springa på strandpromenaden och i bokskogen. 1 timme i löparbubblan, skön sommarvärme!

Höften morrar lite grann men jag har börjat med stärkande övningar och ska inte köra nå intervall löpning denna vecka.

Från och med 1 juni kommer jag ha ett löpschema att utgå ifrån och jag är så nyfiken på hur min löpning kommer att utvecklas! Har tagit hjälp av en tjej som jag känner från Luleå tiden. En grym löpartjej som jag kommer berätta mera om.

Imorgon tänker jag cykla och jag ska utmana mig. Skickade ut en förfrågan på cykelintervaller på facebook och instagram och har fått många bra tips, nu ska jag bara välja vilket pass jag ska köra! :)




1 kommentar:

  1. Vilken härlig dag! Ska bli kul att följa din löparutveckling. Var skall detta sluta??? Blir lite nyfiken; är det Johanna?

    SvaraRadera