tisdag 25 november 2014

Nya TEEKI-PANTS


Simningen igår var härlig och jag hade ett swim-smile efter passet.

Måndagen började bra och fortsatte ännu bättre. Jag provade ett par TEEKI-pants från Carros shop! . Mina första TEEKI- pants och de kommer definitivt inte vara mina sista. Herrejösses vilka sköna tights. Älskade dem från första stund och så var dem sådär grymt snygga :) Det finns många andra fina tights på sidan och andra kläder, undra vilka som sen kommer bli mina? :) Så kul med nya träningskläder!






byenberg.se



Ikväll var det dags för löpning och jag kände mig mer levande än vanligt. Solen under min lunchpromenad gjorde nog susen för jag hade sådan himla energi.

Jag sprang på och kunde ha ett högre tempo än vad jag haft på länge. Höften protesterade inte ett dugg! Lycka! Jag sprang i mörkret och dimman låg i luften. Friskt härligt, jag njöt hela turen. Vilken fantastisk kväll. Jag var HÖG efteråt. Underbar känsla! Jag blickade upp mot stjärnorna och kände mig så lycklig. glad!


RunnersHIGH! 



4 kommentarer:

  1. Hej!
    Undrar om du har tips på någon bra Trainer?
    Har inte haft någon förut men skulle behöva köpa en,
    Så tänkte höra med dig så jag sett att du använder en.
    Tacksam för svar! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Carolina! :) Jag köpte min här : http://www.cyclecomponents.com/tacx-blue-motion-t2600-trainer.html. Är väldigt nöjd med den! :) Lycka till! :)

      Radera