onsdag 12 november 2014

Utanför bekvämlighetszonen


Efter simpasset med Jonas Colting har jag blivit mera på hugget när det gäller simningen. Jag försöker att utmana mera inför varje pass och lägga in fler intervaller och veva på snabbare med mina armtag. I simmet hamnar jag ofta i samma tempo när jag kör själv men det får bli slut på detta nu! Jag vill bli bättre och då måste jag gå utanför min zon och utmana! Köra kvalité!!

Kvällens simpass blev ett hallelujah moment. Riktigt jäkla bubblande bra. Jag hoppade ut ur bassängen och hade en fantastisk känsla i kroppen.

Passet ikväll 3000 meter.

200 meter insim 
4x200 m intervall med fenor 
100 meter lugnt ryggsim 
4x200 m intervall fenor + paddlar 
100 meter lugnt ryggsim
10 x 50 m intervall 
400 meter dolme + paddlar 
100 meter avsim 

Jag flåsade, kämpade, och tog i som tusan och hela passet kändes så himla bra. Grym simkänsla som jag tar med mig! :)) Hallelujah moment!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar