tisdag 14 augusti 2012

2 timmar cykling


Jag vaknade tidigt i morse och åt mammas härliga frukost igen
jag verkligen frossar i alla bär
det är så gott

09.00 rullade jag och Cervelon iväg. 
jag tänkte mig ett lugnt cykelpass på cirka 2 timmar. 



ÅH det var så underbart för att benen var tillbaka på banan igen. 
Jag kände mig mycket piggare än igår 
segheten var borta 

2h senare rullade vi tillbaka i byn och jag fick med mig en bra känsla 

Jag samlar just nu massa energi genom att umgås med nära och kära. 
De ger mig kärlek! 

Lycklig!



Just nu spritter det i benen 
kroppen är van att hålla på långt och länge och vill bara ha mer 

 På torsdag beger jag mig till Kalmar och suger in Ironman känslan. Kollar in området.

Har lite småsaker att fixa innan tävlingen. 
 bland annat : tejp, snabbsnören, strumpor (glömde mina hemma), patron, vaselin och snickers.

Kommer uppdatera lite mera om vad jag kommer ha med mig. 


Torsdagens schema: 10.00 Pre-race möte och sen ska jag provsimma en del av banan. 
Längtar!


4 dagar kvar! 

6 kommentarer:

  1. Vad skönt att segheten var borta idag och att du fick sån härlig känsla med dej nu inför Kalmar! Spännande spännande!

    Och att frossa i bär är det bästa!

    PS. Följer dej gärna på FB, hoppas det är ok att jag addar dej!

    SvaraRadera
  2. Det är ju en sån härlig känsla man är ute och cyklar. Det känns som att man kan hålla på hur länge som helst. Underbart!! Nu börjar det pirra på riktigt. 3 dagar kvar!! :)

    SvaraRadera
  3. Sååå underbart att fylla på med kärlek från familjen, det kommer bära dig långt på lördag! Och din egen superstyrka kommer ta dig ännu längre! Du är så fin på alla bilder!

    SvaraRadera
  4. Härligt att formkollen av benen var så bra! Det kommer säkert sitta kvar tills på lördag! Jag håller tummar och tår!

    SvaraRadera
  5. Åååh, t.o.m. jag blir lite pirrig av att läsa det här :) Hihi.

    SvaraRadera
  6. Åh, du är alltid så underbart glad på dina bilder! Sånt gillar jag! :)

    SvaraRadera