tisdag 7 augusti 2012

Spinning-MIND


Det stormar på rejält här på västkusten och regnet har legat i luften hela dagen 

idag blev det återigen spinning
jag var med på passet som deltagare så kunde bara fokusera på mig själv 
skönt att bara kliva in i sin egen bubbla ibland och koppla bort allt runt omkring 

jag blundade mig igenom passet 
jag älskar att gå in i mig själv och föreställa mig vägen jag cyklar på 
idag var jag återigen tillbaka på Mallorca och i bergen som jag cyklade i där för länge sedan 

längtar tillbaka till serpentinvägarna, de riktigt höga bergen och den fantastiska utsikten 



I min cykelbubbla kände jag mig stark idag 
en härlig känsla 
starka ben och ett fokuserat sinne 

Det blev en kortare löptur efter spinningpasset för att återigen vänja benen att efter cykel kommer löp! 



Träningen fortsätter att trappas ner... 
känns konstigt
jag vill bara mer och mer... 

Men snart är det dags att gå all in i Kalmar.

11 dagar kvar....ojojojoj!! 

8 kommentarer:

  1. Inte långt kvar nu e, spännande! :)

    Såg riktigt härligt ut med serpentinvägarna. Börjar bli riktigt sugen att boka en cykelresa till våren jag med!

    SvaraRadera
  2. Även om jag bara ska vara coach i Kalmar så längtar jag också. Ska bli så kul att se alla plågas ;)

    SvaraRadera
  3. Låter ju perfekt att du vill ha mer, du kommer ju vara hur taggad som helst den 18e och så klart hoppas vi på uppehåll!

    SvaraRadera
  4. Riktigt spännande att läsa om din träningsresa till Kalmar. Kämpa på!!

    SvaraRadera
  5. Jag gör ofta likadant när jag spinner, Alperna finns där likaså längtan :/

    SvaraRadera
  6. Ooh vilka snygga skor du har! Jättefräscha! :)

    SvaraRadera