söndag 12 augusti 2012

Ljuvliga dag!


Vaknade klockan 07 och stack iväg på Cervelon klockan 08.30
alldeles vindstilla och solen värmde 
frisk klar luft 
underbar start på dagen 
mötte många landscyklister längs vägen och hälsade glatt 


2 h cykling och sedan 30 min löpning blev summan för dagen


Sen blev det guidad tur i Varberg för familjen 
Promenad på fästningen
strosade på torget 
visade hamnen
åt glass vid Läjet 

fantastisk dag att strosa omkring 
det är så vackert här i väst

uppe på varbergs fästning med utsikt över hela varberg 
 






Ikväll har vi grillat och ätit en fantastisk god middag och njutit av kvällssolen och en ljuvlig utsikt över hallands öar.





Efterrätt ikväll jordgubbar, melon, turkisk yoghurt och valnötter. Mums!



Ljuvlig kväll tillsammans med trevligt sällskap, mycket god mat. 

Kommer somna väldigt gott inatt! 

Imorgon går bilen mot Småland och uppladdningen startar på riktigt! :) 


7 kommentarer:

  1. Jag önskar att jag också vore morgonpigg:)

    Mysigt att ha familjen på besök och jag blir verkligen glad av vyerna hos dig, gillar allt vatten.

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt väder, det är där man skulle ha varit alltså....
    Ser ju näst intill ut som om bilderna är tagna utomlands.

    SvaraRadera
  3. Helt underbart! Jag älskar VArberg, vi är där så ofta vi kan :D

    SvaraRadera
  4. Åh, det ser fantastiskt ut :) Vilken perfekt pre-uppladdning av batterierna :)

    SvaraRadera
  5. Vilka mysiga bilder!!! å vilken fantastisk dag det låter som du haft =)

    SvaraRadera
  6. Underbart! Tack för tipset om efterrätt nu vet jag vad det blir ikväll!:)

    SvaraRadera
  7. Det låter helt underbart Lina! Vilka bilder, vilka vyer du är omgiven av! Och du strålar som en sol. Förstår att du börjar få fjärilar i magen nu, så näära!

    SvaraRadera