lördag 19 januari 2013

Bästa uppladdningen Raw Brownie



Fredagen inleddes med mycket energi i spinningsalen, bästa starten på dagen
det resulterade i en väldigt cyklig Lina efteråt! 


Cykel-Lycka 



På kvällen blev det fredagsmys och jag laddade upp med Raw Brownie och hallon, 
bästa kombon, hallon och choklad!
Så ljuvligt gott. Recept kommer! 





Kroppen är laddad för morgonens triathlon-träning.
Frukosten är i magen, klockan 8 hoppar jag i vattnet.
Simning och sen är det jag som instruerar spinningen för triathleterna! :) 


Ha en underbar dag! :)

7 kommentarer:

  1. Ser riktigt smarrigt ut! :)

    Dina lördagar låter så himla underbara! :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas det blir ett bra träningspass idag!!

    SvaraRadera
  3. Den där kakan hade nog slunkit ner..

    Själv ska jag plåga Mölndal Outdoor i spinninglokalen idag. Ska bli kul!

    Keep up the good work.

    SvaraRadera
  4. Den ser underbart god ut !! Ha en fin lördag nu, blir en hel del träning ser jag!
    :)

    SvaraRadera
  5. Jag dör en gnutta, ser sagolikt gott ut!
    Läste inlägget ovan oxå, underbart med så fin träning. Kram

    SvaraRadera
  6. Åh va gott det ser ut!! :-D

    SvaraRadera