fredag 11 januari 2013

Laddar för TriathlonHelg!


Jag har träningsvärk överallt 

om jag hostar eller skrattar gör det ont i hela magen 
om jag vrider på kroppen gör det ont i sidomagen
jag kan knappt sätta mig ner, benen fick sig en rejäl match igår under TRX passet.

Men galet vad härligt det är att känna! Älskar träningsvärk! 
Kroppen fick sig en chock igår och det märks idag. Men så kul det var. 
Anna och jag har redan bokat en ny dejt! :) Riktigt skoj! 

idag har jag jobbat och varit juicebartender på morgonen @Spis&Deli
våra färskpressade jucier är bara gjorda på frukt, inga tillsatser, helt naturliga! 



Min lunch bestod av en ekologisk Örtgrillad kyckling på en bädd av mixsallad och raw pesto!

Min nya favorit.



Fredagsfika med ekologisk surdegskanelbulle! 




Ikväll till dessert kommer jag njuta av en Raw hallondröm, längtar redan! :) 




Laddar upp inför helgen då det kommer bli massvis med träning! 

Lördag: Simning följt av Spinning 
Söndag: lite olika alternativ eventuellt spinning löpning och simning :)


Önskar er trevlig fredag och en underbar helg! :)

9 kommentarer:

  1. Dina veckoslutsplaner verkar väldigt spännande, ha ett skön helg!:)

    SvaraRadera
  2. Allt ser ju alldeles underbart gott ut.
    Härlig träningshelg.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh va hungrig jag blir!!! Ser jättegott ut juh!!! Trevlig helg!!! :-D

    SvaraRadera
  4. Vad härligt med träningsvärk :P
    Vilka härliga bilder, ser så gott ut.
    Du kommer att få en toppenhelg märker jag ;)
    Här blir det en del träning oxå, ska bli härligt!
    Trevlig helg!kram

    SvaraRadera
  5. Så skönt med träningsvärk! TRX är ju grymt!! Var längesen nu jag körde det, har mest blivit hemmagymmet på sista tiden med fokus på core :) Nu blev jag sugen på att köra ett hårt gympass.
    Ha en jättebra helg fina du!

    SvaraRadera
  6. Ser riktigt mumsigt ut! Hoppas du får en fin helg!

    SvaraRadera
  7. Haha :) Jag sa ju det. Men jag gillar också träningsvärk. Konstigt skönt på ett sätt, och så är det ju bevis på att man gjort ordentligt ifrån sig. ;)
    Som jag skrev tidigare så prövade jag lite TRX hemma och fick träningsvärk fast jag inte tog i ordentligt. TRX är grymt. Jag skall definitivt lära mig mera om det, och ta in det i min träning. Men just har jag lite ont i korsryggen, så jag väntar lite med det.

    SvaraRadera
  8. Mitt gym har TRX-pass så jag har funderat på att testa nån gång, det låter ju väldigt effektivt :)
    Måste säga också att jag är lite avis på all god mat du får äta på nya jobbet! Ser alltid jättegott ut!
    kram

    SvaraRadera