lördag 2 november 2013

Lördagens triathlonträning!


Simning/Cykling

Började min dag helt fantastiskt bra. Hopp i bassängen med nya baddräkten på och de nya simprylarna var med mig. Baddräkten satt perfekt, var lite rädd att jag skulle känna mig naken utan ben men det kändes topp! Simprylarna förgyllde och grabbarna i bassängen tyckte att jag matchade bra, de blev nästan lite avundsjuka! :)

Fenorna var annorlunda mot de jag har haft innan. Men de kändes sköna och bra. Tar nog några gånger innan jag vänjer mig, men jag är nöjd! Paddlarna satt som en smäck på mina händer. Tror att jag har haft lite för stora paddlar innan, dessa kändes så mycket skönare och skonsammare för axlarna.

Passet vi körde ser ni nedan. Mycket ryggteknik men också lite frisim. Gillar setet då vi kombinerar rygg och frisim. 5 armtag rygg 5 armtag frisim. Kul med variation!

Cyklingen bestod av backar och intervaller, mycket variation, det är skoj! Kommer sakna triathlonträningen nästa lördag men då är jag ute på andra äventyr! :) -----> borås 6 timmars närmar sig! 1 vecka kvar, känns overkligt!!



Gott gäng i dag på triathlonträningen! Just love it! :)








3 kommentarer:

  1. Så himla skoj med nya grejer, snygga med! :-) ja, jag sprang i den tröjan från Kari Traa, älskar dessa funktionsplagg, sköna, inga knasiga sömnar och andas. Sprang i dessa kläder på Lidingö med, med endast en sportbh under.

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg baddräkt! Var har du köpt den?

    SvaraRadera
  3. Härlig start på dagen i vanlig ordning! :) Snygga prylar du har också, gillar att det går i rosa :)

    SvaraRadera