måndag 20 juli 2015

26 dagar kvar Ironman Kalmar 2015


Det börjar kittla till i kroppen. Mitt största mål för året är snart här. Jag pratar om Ironman Kalmar 2015. Resan och bubblan som ska ta fart. De där dagarna innan tävlingen går man omkring i triathlon världen och fjärilarna i magen är många men det är fantastiska dagar jag ser fram emot.

Jag hoppas att jag får världens bästa dag den 15e aug. Att jag simmar som fisken, cyklar med grymma cykelben och springer maran bättre än vad jag någonsin gjort där i Kalmar. 

Det blir min 5e Ironman i Kalmar. Såhär har det sett ut tidigare år:

2011: 12 h 11 min
2012: 11 h 34 min
2013: 11 h 48 min
2014: 11 h 27 min

2015? I mina drömmar slår jag min senaste tid. Allting är möjligt. Jag måste tro på mig själv. 


Solens strålar en fin simkväll. Det här är livet. 


2 kommentarer:

  1. BARA 25 dagar kvar idag.... NERVÖS!

    SvaraRadera
  2. Perfekt ställe och tillfälle att kvala in till Kailua-Kona (där finns det stora fiskar i vattnet...), ska kunna gå vägen...

    SvaraRadera