onsdag 4 november 2009

Cykelmänniskor!

Igår kom första snön här och den ligger kvar på taken idag
men det börjar bli blask tyvärr.
Första vinterbilden blev tagen här i Lule.



Cykelmänniskor!

Jag bara älskar cykelmänniskor. Så otroligt hjälpsamma till varje pris och så himla snälla och underbara!

När vi var i Stockholm var vi inne i en cykelbutik och jag sökte efter en adapter till mina racerskor, så jag även kan ha dem när jag kör spinning. De var helt slut och hos Shimano finns inga att beställa för de var helt slut där också.

MEN

Han i cykelbutiken sa att han hade sådana hemma som jag kunde få köpa av honom.
Och tadaa idag fick jag dessa på posten!
Tusen tusen tack!



Vilken lycka att få använda mina kära cykelskor även inne i salen.
Jag älskar ju mina skor och det är helt underbart att få cykla med dem även i vinter!


Vi var och kikade kakel till vårt badrum igår.
Och vi har speciellt fastnat för denna färg, rostbrunt.



Får en varm lyxig känsla :-)
Det finns så mycket att välja på att man bli snurrig i huvudet tillslut!
Men vi har ca 2 månader kvar att bestämma oss så vi rekar mest nu vad det finns för utbud. Kul att kolla och inspireras!


Ikväll ska jag inviga min racerskor inne i spinningsalen!
Weeho!


Kärlek!!

5 kommentarer:

  1. Härligt badrum.
    Här på västkusten har vi inte fått någon snö än. Tur kanske, jag har inte fått på dubbdäcken. =S

    SvaraRadera
  2. Sådan adaptrar har jag aldrig sett. Smidigt måste jag säga. Själv gillar jag inte alls mina spinningskor lika mkt som mina cykelskor inte alls lika sköna. Ändå smidigt att ha olika.
    Kaklet var riktigt snyggt. Lite annorlunda, men varmt, ombonat o läckert!

    SvaraRadera
  3. Åh vad mysigt med snö. Ingen snö här än....bara grått.... Fint kakel! Kanske kan bli mycket att ha det på alla väggar, tänk vad snyggt att bryta av med något enkelt vitt på en vägg typ, eller tvärtom...hahaha, jag går igång på inredning. ÄLSKAR det!!!!!
    Sköt om dig CykelLina!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Heey Maria!

    När jag tittar ut genom mitt fönster nu så är det ett vitt täcke :-) Så mysigt!

    Jo precis, vi har faktiskt haft det i tanken att bryta av en vägg med vitt :-)) Inredning är grymt kul, men det är så himla svårt att välja bland allt utbud som finns. Men roligt att inspireras :-)

    Ta hand om dig!
    Saknar dig!

    KRAM!

    SvaraRadera
  5. Åh, härligt med snö! Jag vill också ha, bara jag slipper blasket!

    Vad roligt att gå i inredningstankar. Men det är ju en djungel.

    Ja, det ska bli skoj att prova sojafärsen. Jag fick några recept med också, men kvinnan i montern sa att man ju kan använda den i vilken (köttfärs)rätt som helst, istället för köttet då.

    Ha en härlig måndagkväll!

    SvaraRadera