måndag 9 november 2009

Elin Ruth Sigvardsson




Hon var magisk

Vi blev helt förtrollade den kvällen
Hon trollband oss från första tonen till sista

I Lilla salen på Kulturens hus satt vi en skara förväntansfulla över vad vi skulle få se och höra

Och jag tror inte att någon gick därifrån utan att vara berörd
Jag gick därifrån alldeles varm i hela kroppen och en lyckokänsla föll över mig

Så otroligt musikalisk och en helt underbar röst!

Jag kände mig som hemma, hennes småländska gjorde att jag log.
och jag ville bara ropa ut att jag kommer ifrån Ruda som bara ligger 3 mil därifrån du kommer :-)

I tidningen idag stod det

Helt klart årets bästa konsert i Luleå


Kvällens outfit!





Vi myste och njöt av kvällen!




Jag älskar att gå på mysiga konserter!


Kylan har hittat till Luleå!
Kallt idag!

Kärlek!

6 kommentarer:

  1. Vad mysigt! Träffade din prins igår, kändes som att nästan träffa dig. ;D
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Det lät supermysigt! Väldigt länge sedan jag var på konsert men jag tycker att de upplevs bäst när man är kär och lycklig och har någon att dela stunden med... annars blir jag så melankolisk på nåt vis. Så det blir ingen konsert än på ett tag :)

    SvaraRadera
  3. Livemusik me like! Verkar som ni hade en supermysig kväll!

    Jag kör lite rehabträning för mina hälsenor. Tålyft, balansplatta, vridningar, utfall, stretch av vaderna.
    Jag åker till Italien, närmare bestämt Rom imorgon :) Ska bli så skönt med lite minisemester.

    SvaraRadera
  4. Hej Maria!!!

    Det var jätte mysigt med livemusik! Hon är magisk och så är hon ju smålänning ;-)

    Per sa att han hade träffat dig, åh vad jag blev avundsjuk, hade velat vara där jag också och kramat om dig!!

    Hoppas allt är bra med dig och familjen!!

    Stor kram!!!

    SvaraRadera
  5. Snygg outfit, och jag måste bara säga att ditt leende är guld!! :)

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag bor i Finland å gillar oxå att cykla. kolla in en sida www.dailymile.com Där finns bra uppföljning av träning, utmaningar å annat skoj. hälsningar från betty

    SvaraRadera