måndag 23 november 2009

Massage!

Efter 1h helkropps massage är min kropp helt slut. Det var riktigt skönt och ont!
Mina vader fick sig en rejäl omgång och nu gör det så så ont.
Han sa att det kommer att kännas som en grym träningsvärk i ca 2 dagar..
Men nyttigt för min kropp, och jag hoppas att mina vader kommer att må bättre..:-)
En gratis träningstimme med en PT är bokad nästa vecka
ska bli kul och se vad han har för förslag att komma med!

Idag har det i stort sätt regnat hela dagen i norr men igår bjöd Luleå på strålande solsken och det tog jag till vara på, en lång och skön promenad med solen i ögonen.
Intag av D-vitamin i söndags, check!






Nu är jag en av dom
Twilight fansen
Jag har sett den första filmen och jag blev alldeles kär
Vilken vacker kärlek!



På onsdag ska jag se den andra filmen på bio!



Jag har nu investerat mig i ett par boxnings handskar
Skönt att få ha sina egna
I söndags boxades mina knogar helt blodiga, kraft i slagen :-)
Berodde nog på att handskarna var nya!




Kärlek!!

7 kommentarer:

  1. Åh! Alla pratar/skriver om Twilight hela tiden!! Det kanske är dags att se den med andra ord!!

    SvaraRadera
  2. Härligt med massage! Skulle med behöva det. =)

    SvaraRadera
  3. Åh så skönt/ontskönt med massage. jag skulle också vilja testa att få vaderna masserade. Det är ju vanligt att man har knutar där med... :)

    Och kul med boxning. Jag måste nog leta rätt på mina handskar på vinden och köra lite sådana pass framöver. Grymt bra träning :)

    SvaraRadera
  4. Massage är inga fel, verkligen välbehövligt för kroppen om man tränar mkt. Hoppas vaderna blir bättre.

    Hmm....kanske är en film man borde se? Jag har inte ens funderat på det, kanske jag borde göra? ;)

    SvaraRadera
  5. Gud vad underbart med massage....skulle jag också behöva. Här bara regnar och regnar och regnar det...suck. Gått och trist och deppigt värre...efter regn kommer sol sägs det...
    Stor kram Maria

    SvaraRadera
  6. Åh, vad skönt med massage!

    Och den där solen, den visade sig här i lördags. Det var nästan så att man glömt bort hur den såg ut. Så härligt!

    Tack! jag är nöjd med mina kuddar, om jag inte tar en "jättenära titt" på dem;-)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  7. Spännande med PT! Funderade på om jag skulle önska mig en timmes träning i julklapp som inspiration. Men helst skulle man ju ha en som gick bredvid en jämt och skrek och pushade :)

    SvaraRadera