torsdag 26 november 2009

New Moon

Bio en onsdag
Det kändes som lyx






Jag såg första Twilight filmen i helgen och nu var det dags för andra New Moon
Och jag är fortfarande förälskad
Vilken vacker och stark kärlek
Jag blir alldeles rörd till tårar
Det gick knappa 10 min och det var tårar på mina kinder
Jag hade gråten i halsen halva filmen
Den var så otroligt vacker
jag älskar sagan

Längtar så tills den tredje är här
tills dess ska jag läsa böckerna!!
Jag vill ha MER!



Nu har min sjöbuse lämnat land och är ute på vattnet igen
Snart två år tillsammans och jag är fortfarande sådär härligt pirrigt kär i magen
Fjärilar som hoppar omkring
jag älskar känslan


Nu är jag så fruktansvärt trött på detta gråväder
Ge mig vita flingor

Jag vill ha snö!





Det blåser upp till storm ute!

Sov gott!
Kärlek!

3 kommentarer:

  1. Ni passar så otroligt bra ihop Lina, CykelLina och Sjöbusen ;D. Tror på er....verkligen!
    Stor kram Maria

    SvaraRadera
  2. Åh Maria du är så himla SÖT! Tack för fina ord!!!

    CykelLina och Sjöbusen hihi norrlänningen och smålänningen :-) Jo det känns helt rätt i mitt hjärta, jag har hittat min norrländska prins! :-)

    Hoppas att Ebba har kryat på sig!
    Saknar dig!!
    Stor KRAM!

    SvaraRadera
  3. Underbart att vara sådär kär fortfarande! Kääärlek :)

    Ja ajg hade oxå funderat ett tag men tog ändå beslutet att ta. Tänkte att biverkningarna lär väl inte vara så faliga mot om man blir sjuk. Har fortfarande ont i armen men mycket bättre än igår kväll. För övrigt mår jag prima.

    Ja ska bli riktigt skönt att gå till frissan imorgon.

    Ha en bra dag du med!

    SvaraRadera