måndag 2 november 2009

Lyx!

Som rubriken lyder, så kan man nog kalla min helg.
Jag har haft det helt underbart! Massvis med kärlek och mys!

Men resan började inte med lyx utan det var packning och flyttstädning hela torsdagen. Vi höll på i 12 timmar och vi slet oss i håret. Det var riktigt jobbigt, det var tur att vi hade något att se fram emot.

Efter flyttstädet tog vi tåget söderut till huvudstaden och checkade in på ett av hotellets svit rum
det välkomnade oss mycket bra
ett litet paket på sängen som innehöll ett par tofflor och en badrock
åh just då kände jag att lyckan spred sig över hela kroppen



Vi kikade runt på hotellet och vi hamnade vid frukostserveringen
tog tillfället i akt och tog oss en smakbit i smyg
vi var lite busiga för egentligen hade vi bara frukost för de två nätter vi skulle bo men vi var så tidiga till hotellet på fredagen att de fortfarande hade frukost kvar. Mums för 3 nätter med hotellfrukost!





Efter resan var det skönt med ett träningspass i gymmet
och vi tog ett bastubad och svalkade oss i poolen
det var njutning och man kunde andas ut efter all stress
det var vi verkligen värda






Tittar på utsikten från högsta våningen




Lite shopping hann vi med
det var inte riktigt min shoppar dag, hittade mig bara en tröja
men det gjorde mig inget, jag fick så mycket annat!





Efter en lång tur på stan var benen trötta och det var himla mysigt att krypa ner i bubbelbadet med ett glas vin




På kvällen blev det ett restaurangbesök
Mycket god mat och mysig kväll med min käraste!





Det har varit den bästa helgen på väldigt länge
att bara få njuta av varandras sällskap
du är mitt allt och jag älskar dig av hela mitt hjärta

du är det finaste!




Nu har vi varit i lägenheten som ska bli vår i januari
Vi har måttat, så nu ska det bestämmas kök :-)


Kärlek!

8 kommentarer:

  1. Ser helt otroligt mysigt ut..:)

    Var blev det lägenhet någonstans innan det var färdigt?

    SvaraRadera
  2. Åh vilken underbar helg!!! Så lyxigt att bo på hotell en hel helg och bara njuta av tillvaron och varandra. Det behövs ibland. Mys!!

    SvaraRadera
  3. Åh vad underbart Lina!!!!! Ni är så värda det!
    Lycka till med köksplaneringen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Åh, vad mysigt och lyxigt ni verkar ha haft, härligt! Och hotellfrukost är ju det bästa!

    Och vad roligt att ni får börja planera för köket.

    Tack, det har varit pyssligt med bloggen, med tanke på att jag inte kan "sånt". Jag är nöjd för tillfället, får se om jag kan göra några små förändringar en annan gång:-)

    SvaraRadera
  5. Åh vilken härlig lyx-helg! Håller med maria, det var ni väl värda.

    kram

    SvaraRadera
  6. Åh vad härligt ni ser ut att ha det! Underbart at fokusera på det fina och mysiga när ni varit duktiga och slitit med flytten. Fy för att flyttstäda :)

    Såg otroligt romantiskt ut med bad, frukost och lyxig svit :)

    SvaraRadera
  7. JAAAAAAAAAAA! :)
    :)
    :)

    Vad bra! Jag blir jätteglad! Vad roligt vi ska ha det! Kämpa ihop! :)

    SvaraRadera