onsdag 18 november 2009

Kärlek till er!

Tusen tack för era fina kommentarer under inlägget nedan!
Det värmer i mitt hjärta!

Jag är envis och jag kämpar på!
Jag har en magkänsla av att allt kommer att ordna sig, så hoppas på det!

Just nu är det bara och försöka gilla läget som är och ta vara på de små glimtarna i vardagen.

Jag blev överlycklig idag när jag öppnade ett brev som var till herr och fru Sundwall

Inbjudan till Söthjärtats dop!

Ester Ingrid Vilhelmina



Ikväll är de på Astrid Lindgrens barnsjukhus och imorgon ska hon opereras
Så imorgon ger jag all min kraft och energi till sötaste Ester!
Kämpa på, jag vet att du kommer att klara det!!
Finns med dig och håller in hand!!


Solen lyser med sin frånvaro
men idag var jag tvungen att ge mig ut på en promenad och trotsa det grå och trista
med elin sigvardsson i mina öron traskade jag ut




isen håller på att smälta här i lule




Den enda snön som finns kvar är pyttelite i vägkanten




Idag är det 1 månad kvar tills planet tar oss ner till Småland!
Längtar!!!


Kärlek till er!

5 kommentarer:

  1. Idag håller jag tummarna för Ester!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Tack Maria för dina tummar!!Värmer!

    Vi får verkligen hoppas att det går bra idag med söthjärtat!!

    Storkram!!

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för den söta och tappra lilla tjejen!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilket underbart kort det va på henne, riktigt lik dig ju =) Skönt att allt gick bra! Kärlek till dig bästa vän! Kramar!!

    SvaraRadera
  5. Vilket härligt brev ni fick på posten igår:-)
    Hoppas att operationen gick bra idag!

    Ja, det var en söt liten nätbutik jag råkade hitta. Jag har inte smakat på teet än, ska göra det imorgon. Berättar sedan hur det smakar:-)

    Ha en fortsatt trevlig torsdagkväll!

    SvaraRadera