söndag 29 november 2009

Skogsmulle!

Jag vaknade som vanligt på bästa sättet i lördags
Med Peters grymma spinningpass
Han är så otroligt duktig
Och nu laddar vi för 3h spinningen på lördag :-)
Ser fram emot!


Vädret var fint i lördags så jag tog på mig hörlurarna med elin sigvardsson i öronen och gick på tur.

När jag ska fundera och ladda upp energi är min bästa medicin att vandra i skogen
Där samlar jag kraft och låter tankarna tänka fritt
Ett lugn som ger min kropp en dos av vad den behöver

Månen var tidigt uppe



En övergiven spark som väntar på snön




Skog och vatten
Åh vad jag uppskattar att bo så nära vattnet
Det ger ett stilla ro i kroppen en njutning som får mig att smälta
drömma mig bort










När jag kom hem från min promenad var jag lite småfrusen
laddade upp med en kopp te och drog en filt över mig och hamnade i en annan värld



Sen i onsdags har jag längtat till måndag
och nu är snart måndagen här
som jag saknat dig


Idag är det minusgrader och näsan fryser
jag tog mig en promenad till julmarknaden i stan
mysigt med 1a advent



Hoppas ni har det mys idag!


Kärlek!

3 kommentarer:

  1. Härligt med skogspromenad och mys med julmarknad (ännu mysigare om det är en massa snö, förstås).

    Trevlig första advent!

    SvaraRadera
  2. Åh Lina det är så härligt att få läsa om vad du hittar på och vilka underbart fina bilder! :)

    Det tjatas om den serien och böckerna överallt men jag har ännu inte fallit dit. Brukar bli lite anti när alla läser samma men kommer säkert bli nyfiken tillslut :) Om de nu kan vara så bra som alla verkar tycka, hihi :)

    SvaraRadera
  3. Ja jag skulle oxå vilja bo vid vattnet, så himla rofyllt. Härliga bilder. Visst är det skönt att vakna upp till lite Spinning. Var iväg på lördagförmiddag och körde ett pass jag med. Själv är dock min kropp väldans seg på förmiddagen, så passet gick tungt. Var desto piggare efteråt :)
    Hoppas du hade en mysig 1 advent!

    SvaraRadera