tisdag 11 oktober 2011

Blog award

Först måste jag tacka för era fina peppande kommentarer i inlägget under om Ironman Hawaii. Det värmer!

Det är en lång resa dit, men jag drömmer, och som ni säger uppfyll drömmen  :)

Först måste jag kvala in och göra en riktigt bra tid på någon Ironman tävling, så mina funderingar ligger i vilken Ironman tävling jag ska anmäla mig till. Kan hoppas att Kalmar kommer bli en tävling där man får kvala in sig till Hawaii, det råder fortfarande förhandlingar där.

Jag är så peppad på att satsa och att köra, jag brinner och vill det här! :)




Jag har fått en blog award av fina Jonna! Hon verkar vara en så varm, superhärlig och go tjej som jag nu välkomnar in i cykelvärlden eftersom hon nyligt köpt en racer :) Nu är du fast i cykelträsket ;)! Blir alltid så glad av dina kommentarer! :)

Här kommer några frågor jag ska svara på!

1. Varför började du blogga?

Jag började blogga för 4 år sedan. Jag har alltid tyckt om och skriva och tyckte att det här med blogg verkade kul så det var nog därför jag valde att börja och jag ångrar det inte. Bloggen ger så himla mycket, och jag har träffat så fina människor genom den.


2. Vilka bloggar följer du?

Jag följer mest träningsbloggar, men ibland kollar jag även lite mat- och inredningsbloggar. Det är grymt med all inspiration man får! 

3. Favoritfärger?

Detta kommer nog inte som någon överraskning, det syns nog att jag har ju en förkärlek för rosa! :) Men gillar även rött, svart, brunt, orange, vittHöstens färger är underbara.
 
4. Favoritfilm?

Jag gillar Amelie från Montmartre, en fransk söt film.

5. Vilket land/vilka länder drömmer du om att besöka och varför?

Just nu är det en ö-grupp som jag väldigt gärna skulle vilja åka till, ni kan kanske gissa vilken? :)
Hawaii... och varför? För att uppfylla drömmar!

2 kommentarer:

  1. WOW vilken fin bild! Snyggning!

    Och tack för de fina orden, du är en riktig glädjespridare du ska du veta! Kram på dig!

    SvaraRadera