torsdag 20 oktober 2011

Simning!

Tenta-plugget fortsätter.

Men jag försöker belöna mig, ta pauser. Idag blev det en fin höstpromenad, med Melissa Horn i öronen, som jag och Annika ska lyssna på i helgen, ser jättemycket fram emot det. Mys!

Under promenaden for min tankar genast till simningen i somras.
Jag gick förbi stranden där jag brukade hoppa i och simma till Gråsjälören. Underbara minnen!


Fint höstväder i Luleå


Nu har jag suttit några timmar igen och tänkte göra ett avbrott, in i simningens värld. Hade önskat i ett öppet hav men nu får det bli i bassängen.


På väg in i simbubblan!

5 kommentarer:

  1. Härliga höstbilder och som vanligt ett underbart smittsamt leende :)

    SvaraRadera
  2. Det var en underbar sommar i Luleå... och jag är fortfarande lite lite småsugen på att simma. Hur kan det komma sig...? :)

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder! Själv har jag inte simmat sedan Kalmar... ;)

    SvaraRadera
  4. Tur man har underbara sommarminnen att blicka tillbaka på!

    Hoppas du får vara lite ledig i helgen!

    SvaraRadera