lördag 22 oktober 2011

Spinning och styrke!

Lördag morgon.

Vaknar upp och längtar efter att få sätta mig på sadeln tillsammans med min härliga spinningklass.

Ungefär i mitten av passet kollar jag ut genom fönstret och ser att det snöar! Vilken stämning! Fast en aning tidigt för snö tycker en smålänning som mig, men jag tycker det är fint!


Efter sista låten så pustas det och pulsen är på topp! Deltagarna är trötta och jag är nöjd! :)

Det blev lite styrketräning för och toppa denna härliga morgon.



Efter att ha startat projekt "stärka upp höftböjaren" så känns det nu som att jag har blivit lite starkare!

favoritövningen.



Det blev även övningar för bröst, rygg, mage, axlar, kettlebell övningar och annat skoj!



kettlebell

Jag gillar att strosa omkring i gymmet och ta mig an övningar för hela kroppen.

Idag öppnar bästa INPULS ett till gym i stan, det ska bli riktigt grymt att ha två ställen att träna på!
Tummen upp och kör hårt på invigningen!!



Jag måste däremot fortsätta plugga. Men ikväll tar jag ledigt och går på konsert med Annika, det ska bli mys!

Trevlig lördag! :)

6 kommentarer:

  1. Hade gärna varit på ditt spinningpass idag Lina, men det blev tyvärr inte så. Hoppas ni får en riktigt härlig kväll, du och Annika:)

    SvaraRadera
  2. Åh snö! :) jag längtar lite efter vintern.

    SvaraRadera
  3. Mycket bra pass! :-)

    SvaraRadera
  4. Jag vill också ha snöööö! Men antar att för din del kan den få dröja lite, så du hinner ut och cykla på din pärla?

    SvaraRadera
  5. Hur är det egentligen att vara smålänning i Norrland? Funderar på att plugga i Östersund, men det känns som att det kanske är lite väl långt bort! För att inte tala om Luleå då... ;p

    SvaraRadera
  6. Vilka övningar kör du för att stärka höftböjaren? Känner att jag själv måste ta tag i det där problemområdet..

    SvaraRadera