söndag 2 oktober 2011

Underbara träningslördag

Tack för era fina kommentarer om min målbild! :)

Idag när jag tittar ut genom fönstret så är det grått, lite regn i luften och ser väldigt tråkigt ut.

Annat var det igår. En helt fantastisk höstdag!

LÖRDAG!

Jag väckte upp kroppen tillsammans med grymma cyklister i spinningsalen!

Jag hade tagit med löparkläderna så det bara skulle vara och byta om från cykel till löpning.

Så direkt efter spinningen stod jag med min garminklocka och tryckte på start!

Solen strålade och värmde mot kroppen.

Ingen tur bestämd, jag tänkte att jag får se hur benen känns såhär efter Lidingö.

Benen tog mig återigen till Ormberget. Jag gillar det här med terräng och backar!

igår var det lite svårsprunget på vissa ställen.

lite blött

Jag andades in den krispiga luften, höst! Det var så friskt och härligt.

Varje steg var en njutning.

Blev några kilometer på asfalt också, längs med vattnet.



När jag stannade klockan så visade den 2 mil, och det kändes riktigt bra i kroppen!

Löpning, när den är som bäst!


4 kommentarer:

  1. bra att du håller igång iron-woman! Gud bevars om du skulle ta en vilodag för mycket. när var det senast, sa vi 1982?
    /c-m.

    SvaraRadera
  2. Åhh va roligt med lerlöpning! Riktigt imponerade träningsdag, starkt att slänga in en tvåmilare efter spinningen!

    SvaraRadera