onsdag 16 november 2011

Styrketräning för triathlon!

Tusen tack  för era grattis i inlägget nedanför! :) 
Känns riktigt skoj att få äga titeln cykeltestledare! 


Nu har vi börjat med ett annat område, nämligen


Styrketräning


Det finns mycket intressant att läsa men det var en speciell sida som jag fastnade extra mycket för!



Ett styrkepass för just triathlon och mina ögon spärrades upp lite extra! :) 
Åh vad denna kurs är rolig! 

 Kvällen igår spenderades på gymmet. 
Började med Spinning!

Tejpen sitter fortfarande kvar


75 min cykel och längst fram i salen satt min käre triathlonkompis C-M 


Efter spinnen blev det några styrkeövningar i gymmet. 

bröst och rygg

CM stark i dips!




CM och jag är tok-taggade inför Kalmar.
Vi vill ha sommar nu! :)


Ikväll blev det träning med två andra triathleter Riccard och Erik. Det blev en löprunda på 16km. 
Det känns skönt i benen!:)


Imorgon blir det styrketräning på lektionstid! :)

7 kommentarer:

  1. Fantastiskt, snacka om att förena nytta med nöje! :) Grymt sprunget också!

    SvaraRadera
  2. Åh, styrketräning! :D
    Är det på Stil du håller till när det är på skoltid? :)

    SvaraRadera
  3. Kul Lina! Förstår att du trivs som fisken i vattnet :) och 16 km löpning, inte illa, inte fuskar du med löpningen inte!

    SvaraRadera
  4. Det där styrkeprogrammet kopierar jag. Skönt att ha lite struktur när man ska köra styrka.

    SvaraRadera
  5. Tack, grymma vettetusan men det börjar iallafall hända nånting :) Vi kanske syns på stil nån dag då! :)

    SvaraRadera
  6. Vi gör det bra Lina, ta hand om vaden!

    SvaraRadera