måndag 22 juli 2013

En trött kropp i vattnet


Jag var trött när jag steg upp i morse. Tänkte att kroppen skulle vakna när jag hoppade i vattnet. Men den gjorde liksom aldrig det. Simpasset kändes sådär, fick inte upp någon vidare fart eller känsla. Hoppas att simningen kommer kännas bättre nästa gång.

Det blev i alla fall 4 km simning med lite halvbra känsla, tar nya tag nästa gång!

Solen strålar fortfarande i väst. Nu när jag inte har någon semester i sommar, förutom en vecka då jag åker till Småland för Ironman tävlingen så tar jag vara på den lediga tiden jag får. Som idag åkte jag ner till havet och åt frukost innan jobbet. Helt fantastiskt att sitta där och äta en god frukost bestående av vattenmelon, en låda med yoghurt nötter musli frukt och bär, två knäckebröd med ost och gurka. Underbart sätt att starta dagen på!

 
En härlig förmiddag vid havet.... 




6 kommentarer:

  1. Njut! och vila ut! så får du ny kraft!

    SvaraRadera
  2. Så härligt att sticka till stranden och äta morgonmål. Själv är jag för lat/bekväm för att göra sånt. Kanske borde jag dricka mitt morgonkaffe ute i trädgården imorgon, om solen lyser. Som bäst har vi en riktig höststorm här.

    SvaraRadera
  3. Härlig läsning som vanligt!

    SvaraRadera
  4. mysig förmiddag! jag älskar picknick!

    SvaraRadera