onsdag 7 augusti 2013

10 dagar kvar till Ironman Kalmar

 
Oj oj oj dagarna bara rusar iväg. Idag är det 10 dagar kvar till dagen jag har sett fram emot ända sen förra året då jag gick i mål i Kalmar. Då vi simmade i sundet, cyklade på fina vägar på Öland och sprang i Kalmar stadskärna runt slottet med den bästa publiken som hejade fram oss. Snart är vi där igen! Så många som ska dit som jag ser fram emot att träffa igen.

Formen, känner jag mig redo?

I år har jag inte tränat lika mycket som förra året, hoppas jag ändå fått mera kvalité på mina pass. Jag hade gärna cyklat några långpass till och simmat mera i öppet hav. Men jag hoppas att jag kommer få en riktigt grym dag, en dag fylld med energi, stark kropp, endorfinrus och mycket glädje!


Längtar....:)





7 kommentarer:

  1. Du fixar det kanon! Kommer följa dig! Lycka till, du är grym lina! /mimoza

    SvaraRadera
  2. Jag tror på dig vännen! Tänk inte på de passen som inte blivit gjorda utan tänk på alla bra pass du gått igenom!! Kärlek till dig! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Ska bli så kul att peppa dig Lina! Jag är vätskefunktionär på Lindö, en station 6 (10/25/39 km) mellan 10.30-13.30. Ser jag inte dig där kommer jag vara med runt loppet för att titta. Kommer i år även se simningen som jag missade förra året.
    Önskar dig all lycka till! Det kommer gå bra, det är jag säker på!! :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Lina du är grym på alla sätt och den träning du har lagt ner är imponerande! Bara att njuta!!! :-) Jag står i publiken och kommer att titta efter dig och heja massor!

    SvaraRadera
  5. du är mer än förberedd! du har ju föregående år med dig "i ryggen" också, det är mycket värt!

    SvaraRadera
  6. Snart ses vi I Kalmar!! Och jag tror du kommer vara superstark på tävlingsbanan!! :)

    SvaraRadera
  7. Oooh vad spännande! Håller alla tummar för dig!

    SvaraRadera