torsdag 1 augusti 2013

Laddar för träningshelg


Om 16 dagar checkar vi in igen. Nu är det verkligen nedräkning! Fjärilarna i magen har bosatt sig, jag är taggad och ser så himla mycket fram emot dagarna i Kalmar! Snart så står vi där igen, jag och min cervélo och checkar in oss på området!


Här är vi innan incheck 2012 


Idag vilar jag kroppen inför helgens träning. En Ironmandistans uppdelat på tre dagar.

Fredag - 14 mil cykel och 6 km löpning (kör mitt långa pass imorgon för det utlovas bättre väder)
Lördag - 4 mil cykling tempo, 6 km löpning och 3,8 km simning 
Söndag - 3 mil löpning

Tokigt laddad och ser fram emot helgen! :)

8 kommentarer:

  1. det är nästan så jag blir nervös! ska bli så kul att följa.

    skönt med vila! blir det nedtrappning efter helgen inför loppet?

    SvaraRadera
  2. Det är så härligt att ha tävlingar att se fram emot! Ser ut som att det blir en bra helg för dig:)

    SvaraRadera
  3. Bara 16 dagar, det är ju ingenting ju. Ska bli så spännande.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Såå snygga skor du har! Tokfin!

    SvaraRadera
  5. Usch ja...
    Det kommer bli en tung helg och jag ser verkligen framemot nedtrappingen.
    Imorgon bär det av ner mot Varberg.

    SvaraRadera
  6. Underbart, vilken fin träningshelg! önskar dig lycka till, kramar.

    SvaraRadera
  7. Ladda på rejält med energi!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Wow vilken helg du har framför dig!! Ha så skoj :D

    SvaraRadera