tisdag 3 mars 2015

Girl Power Running Deluxe


Wiiihoooo!!!! 

Det pirrade till i magen när Ulrika från Team Snabbare sa att nu ligger det uppe. Nu går det att boka Girl Power Running i Varberg och med mig som ledare. Kolla här 

Detta är Girl Power Running i Varberg:

För dig som är nyfiken på löpning eller vill lära dig mer om löpteknik. Med utgångspunkt på Onsdagar från Ankdammen vid Påskbergsskogen blir det Löpträning för KALAS-pinglor . Team Snabbares experter på löpteknik och styrka & rörlighet ser till att du blir en betydligt bättre, snabbare, effektivare och uthålligare löpare under de åtta gångerna. 
Det blir 8 x 60 minuter med mycket löpteknik, löpspecifik styrke- och rörlighetsträning och du kommer att blir riktigt rejält trött varje gång. Passen är upplagda så att alla blir lika trötta oavsett nuvarande träningsnivå.
Huvudledare: Lina Blomqvist
Omfång: 8 x 60 minuter
Plats och Tid: 1/4, 8st Onsdagar kl 18.00-19.00,  Ankdammen vid Påskbergsskogen

Finns du i närheten och är intresserad så boka in tiden! Detta ska bli så himla roligt och jag är otroligt taggad, nervös, förväntansfull och lycklig, för detta är något jag vill göra mera i framtiden! :) 


2 kommentarer:

  1. Vad roligt! Grattis! Hade jag bara bott i dina hoods så hade jag varit en given kund! Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Kul! Lucas har simskola på onsdagar. Annars hade jag anmält mig. Förhoppningsvis blir det fler tillfällen! Kram Suss

    SvaraRadera