onsdag 25 mars 2015

Swimrun


SIMNING

På tre dagar har jag simmat nästan 13 km och jag faller mer och mer. Det bubblar i kroppen och simmet känns riktigt bra. I mina drömmar simmar jag snabbare på IM Kalmar. Då behöver jag inte vara lika länge i det kalla vattnet. Jag ska kämpa för det!

 Favoritpasset som jag har just nu är

Huvudserie : 21 x 100 m paddlar, progressivt 1-3  lugn, medel, hård. Vila 10-15 sek mellan. 

Jag har blivit stark med paddlarna och jag njuter när jag simmar med dem. Borås swimrun here I come! 





Ikväll var det också dags för löpning. Jag smyger igång med mina intervaller då det fortfarande känns bra.

Uppvärm 10 min 
5 x 4 min intervall ( 2 min joggvila mellan ) 
10 min nedvarv 

Kändes lagom långt med 4 min. Härligt med fart under skorna. Nu är det bara och kämpa vidare med dessa intervaller och hoppas att de kommer att kännas bättre och snabbare.

2 kommentarer:

  1. Du kommer simma som en raket i Kalmar!! Så grymt jobbat Lina!

    SvaraRadera
  2. Vilken inspirationskälla du är! Grymt duktig! Körde dina 21x100 idag, åh vilken kul serie det var!!! Alltid kul med inspiration om man kör en del pass ensam eller utan tränare på kanten! Du är grymt duktig!

    Www.joseharaton.blogg.se

    SvaraRadera