onsdag 6 maj 2009

Adrenalinet pumpar ännu!

Fick inviga min nya tröja ikväll! :-)



Tusen tack för era lycka till! :-)
De hjälpte mig!!

Adrenalinet pumpar fortfarande i kroppen

Detta tempolopp var bland de jobbigaste jag har varit med om i hela mitt liv.
Blodsmaken fanns i munnen vid mål

jag trodde inte jag skulle ta ut mig så som jag gjorde
men jag gjorde det och jag är så jäkla nöjd!

det var bara att köra allt vad man hade från starten
benen kändes tunga i början men sedan så glömde man bort det och man bara cyklade och trampade på allt vad man hade
det var en så härlig känsla
jag är så glad att min vilja är så himla stark :-)
den gav mig mycket idag

Sammanfattning:
Mitt allra första tempolopp (utan tempohoj)
1 mil kördes
Jag kom i mål på tiden 17.37
om jag hörde rätt så var jag 4e tjej i mål :-)

Nöjd!

Oj vad jag blev sugen på tempohoj nu. Det kanske är min grej?

Någon som har en tempocykel till salu? Storlek 52?!





Taggad för meeeeer!

Kärlek!!!

7 kommentarer:

  1. Bra jobbat Lina, Grattis!

    SvaraRadera
  2. WOW! Bra jobbat!!!!!! Helt sjukt vad du är duktig och detta är verkligen din grej!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Jäklar vad snabbt du cyklade!! Du är grym!! Vad kul att du gillade det, du är verkligen frälst på det här med cykling. Såklart att du måste köpa dig en tempohoj oxå ;)
    Jag blir verkligen inspirerad av dig och din glädje och kärlek till cykling!!
    Ha en skön torsdag!

    SvaraRadera
  4. Ja, visst är det roligt när man ser lite resultat med träningen, det sporrar en massor!

    Du var ju grymt duktig igår. Jag är helt imponerad. Och håller med föregående "talare", jag blir så inspirerad av din passion till träning och cykling.

    Trevlig torsdag, snart helg igen:-)

    SvaraRadera
  5. Bra jobbat. De ska du vara nöjd med absolut, vilken bra tid!

    Tack för råd och tips om cyklar igen=) De e bra att höra från olika, de är som sagt inte lätt att bestämma sig för vilken cykel som man vill ha. Men efter mycke om och men har jag nog bestämt mig för att de blir en mtb. Att börja med. Sen får man ju se=) Och bra att veta att man bara kan byta hjulen också, ifall jag vill ha smalare sen på min mtb. Återkommer säkert med fler frågor så småningom=) annars kanske vi ses på Ölandsvägarna i sommar;)

    SvaraRadera
  6. Kul Lina! Och tack för kryakramen, den värmde! :)
    Kollade resultatlistan och det såg ju grymt bra ut, lycka till i fortsättningen oxå! :)

    Kram Matilda

    SvaraRadera
  7. GRATTIS Lina! Låter riktigt starkt jobbat! Själv har jag helt stuckit ner mitt huvud i sanden och försöker låtsas att tjejvättern är långt borta... puh, men hos dig får jag lite inspiration iaf - det ser ju ut som du har riktigt kul :)

    SvaraRadera