lördag 2 maj 2009

Cykeltur igen och kväll med de bästa!

Klockan är kvart i 7 på morgonen och jag är uppe med tuppen
Det var en fluga som väckte mig
Men det är så det är här på landet :-)
Jag trivs som fisken i vattnet!

Igår blev det ytterligare en tur på cykeln
och jag är så nöjd, nästan 9 mil

Det var backe upp och backe ner
ett tag kändes det som att man var tillbaka på Mallis och cyklade
Vackert landskap såg mina ögon
allt är så otroligt grönt och fint



jag andades in frisk luft och jag bara njöt
luften är som bäst här
även om den ibland är blandad med koskit så älskar jag denna friskhet!



Hela kroppen känns helt ren!



Djupaste skogarna




På kvällen styrde vi kosan mot Växjö
blev bjuda på massa god frukt
och ett restaurang besök i staden



Jag fick en kväll med de allra bästa!
Älskar er!




Idag blir det nog ytterligare en cykeltur

Jag älskar livet på landet
att känna dofterna, naturen gör mig helt salig
det är på landet jag ska bo!


Kärlek!

1 kommentar:

  1. Det ser härligt ut! Man ser att du trivs! Mysigt att komma hem till nära och kära förstår jag. Hoppas helgen varit riktigt bra!

    SvaraRadera