tisdag 26 maj 2009

Jordgubbar på stranden

Imorse var det tänkt att det skulle bli en cykeltur efter frukost
men det blev ändrade planer
stranden lockade och cykelturen tänktes tas på eftermiddagen istället



det bästa av allt är att jordgubbar blev inhandlade
och de var så otroligt gott
inte lika goda som öländska men ändå en försmak på vad som komma skall

helt oroligt skön förmiddag



efter lunchen kom det elaka moln och cykelturen blev istället spinning/pump


just nu känns det som att jag redan har tagit sommarlov
men nästa vecka är det tentaskrivning i 1 vecka
pust
hur ska man orka hämta krafter till det!?



Hoppas att solen lyser imorgon!


Kärlek!

7 kommentarer:

  1. Hej!

    Kul att du gillade svamptorken! Tråkigt för Åsa med så få på passet, men man var ju bara tvungen att ge sig ut nu när det var så nice väder.

    Har du lust förresten att dra ihop ett riktigt stort cykelgäng nu till helgen? Det verkar bli bra väder då igen.

    I morgon blir det nog spinning med Anna tror jag.

    Ha det gött!!

    SvaraRadera
  2. Såg riktigt gott ut med jordgubbar! :)

    Vad pluggar du för något?
    Ha en trevlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad mysigt! Jordgubbar, sol och strand.....kan inte blir så mycket mysigare.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Svårt det där att veta vad man vill plugga.

    Själv pluggar jag offentlig förvaltning och det är mitt försök nummer 2 men jag är nöjd med det.

    SvaraRadera
  5. Härligt!! Var det vid bremmen du var? ser ut så... jag älskar stranden där.
    Sådana där dagar behövs så väl mellan pluggandet,ger så mycket ny energi.

    Föresten var det ett väldigt bra planer anders har för i morgon ;D
    hoppas du me kommer!

    SvaraRadera
  6. Jag förstår att du hoppade över cykelpasset till förmån för en skön dag på stranden, underbart! Det är en stor nackdel att bo mitt i landet, inget hav så långt ögat kan se. Saknar vattnet.
    Det blev spinning för mig igår oxå, mest regn hela kvällen.
    Ha en jätteskön onsdag!

    SvaraRadera
  7. Men guud vad härligt! Riktig sommar när det finns jordgubbar ju! :)

    Och det går ju att träna inomhus ibland, omväxling förnöjer :)

    SvaraRadera