torsdag 14 maj 2009

Energi!



Jag känner just nu glädje!


Det har varit en helt galen kväll på gymmet
Jag åkte dit med lite tom på energi

Men så fort Body Pumpen började så kände jag att energin kom tillbaka till mig
och efter pumpen var det spinning som gällde
och jag fick ännu mera energi
det är så galet roligt när man bara kan explodera
benen bara går av sig självt
och blicken är koncentrerad och jag är fokuserad till tusen
intervaller då man bara kör allt vad man orkar


det är en så himla härlig lycka
adrenalinet pumpar och svetten bara rinner!


Ännu mera lycka är det när jag pratade med en tjej på gymmet idag som också är lite sugen på att börja simma :-) mycket roligare när man är två! Motivation och pepp!

Detta blev en himla bra kväll!


Så härligt att få känna GLÄDJE och ENERGI!



Kärlek!

6 kommentarer:

  1. Vad härligt att känna så! :)

    Jag har inte hunnit med något pass ikväll så jag blev lite avis..

    Dock är jag verkligen på g att köpa racer nu. Skulle behöva alla tips man kan få angående tillbehör. Jag har en del funderingar och tar gärna råd från dig som har erfarenhet...

    Ska man passa på att köpa mycket grejer direkt för att få ett schysst paketpris och vilka saker måste man ha? Säljaren pratar om pump, cykelväska, flaskhållare slang och verktyg osv osv... Jag vill även köpa cykelbyxor och tröja... nåt mer? :)

    SvaraRadera
  2. Härligt!! Underbar känsla!!

    Jag är lite less just nu...men man lär sig väl genom sina erfarenheter? ;) Har haft av två ventiler (pinnen i ventilen) denna vecka :( Googlade lite nu och inser nog att jag gjort fel när jag pumpat däcken. Vill höra med dig experten oxå om jag fattat rätt. Ska man skruva upp "grejen" som sitter på pinnen helt upp eller helt av? Har haft den nere och pumpat så att pinnen gått av. Oytoligt frustrerande :( Men man ska väl lära sig den hårda vägen :)
    Så det är bara att ta tjuren i hornen och byta till ny slang...

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt att du känner så Lina! Underbart ju! Jag blir glad!!!!!!!
    Gonattkram Maria

    SvaraRadera
  4. Jag hör av mig om det skulle råka dyka upp något i morgon : )

    Trevligt helg annars sötnos !

    SvaraRadera
  5. Tack för lyckoönskningarna.
    Det ska bli skoj, det är ju lite festligt med såna lopp.

    Ha en riktigt trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Just det, det är ESC i morgon. Jag har ju då inte hört alla låtarna (eftersom jag inte orkade se på alla bidragen i semifinalerna), men idag lyssnade jag på Norges bidrag på youtube. Först tyckte jag "så där", men sen gick låten på repeat här:-) Men nu la youtube-sidan av, för mycket repeatande kanske:-)
    Jag ser i alla fall fram emot morgondagen, finalen ska ses i goda vänners lag!

    Ja, jag börjar riktigt se fram emot resan nu. Det ska bli så skönt att komma iväg.

    Dagar som idag gör att jag saknar skolbänken, när man får lära sig så mycket nytt och intressant. Men det finns ju klart fördelar med att jobba och tjäna lite pengar också:-)

    Ha det gott!

    SvaraRadera