söndag 24 maj 2009

Konfirmation

Det var återigen dags att entra kyrkan idag
fast denna gång slapp vi stå i kö i 1 timme
det var bara och gå genom portarna så var vi inne

Kevin (min brorson) skulle konfirmeras


mamma var duktig och sjöng jag var mest lite rastlös och fotade loss lite




mor och dotter




Kärlek i kyrkan!




Med konfirmanden :-)




Njuter i solen



Vi fick massa massa god mat!
Planka som vi säger här!

Frukter som jag älskar och lax från en fiskaffär, helt gudomligt gott!




Jag har haft en mycket trevlig dag!


Sammanfatta denna dagen och kvällen igår då jag var hos bästa kompis och grillade och käkade melon och drack te med ett ord MYS!


Imorgon går tåget tillbaka till norr
och det känns inte så bra i hjärtat


Jag älskar mitt småland!


Kärlek!

5 kommentarer:

  1. hEHE, guud vad mysigt de måste varit. =D Hehe. :D
    Nja jag ha tränat hunden och umgåtts med killen. :D
    Göra ikväll?

    SvaraRadera
  2. Verkar som det var ett bra val att åka hem en tur igen Lina. Verkar som det är i Småland du hör hemma på riktigt...
    Jättefin klänning föresten!! den gula!!

    kram

    SvaraRadera
  3. Gott med planka!! =) Ska du flytta hem igen?

    SvaraRadera
  4. Mysig helg du verkar ha haft det! Härligt!!!!!!!!
    Stor kram Maria

    SvaraRadera
  5. Hehe, Okej. :D Ja man saknar alltid småland när man inte är Här. Småland är underbart, ÖLAND är BÄÄST! Under sommaren iaf. :D

    Fast jag skulle nog trivas i norrland me. ;)

    Göra ikväll? Jag kolla på 4:an. ;)

    SvaraRadera