fredag 15 maj 2009

Lite lagom cykeltur

Fredag och det är helg!
Det känns konstigt att vara kvar i Gävle i helgen
Har varit på resande fot de senaste helgerna
Men det känns skönt att slippa packa väskan denna helg

Jag började min helg med att byta om till cykelkläderna och tog mig en tur
En lite lagom tur idag på 6 mil
Det var lite tungt i benen efter träningen igår
Motvind som tusan men det ger ju bara ännu mera träning

Jag förstår inte varför det är sån kyla fortfarande i maj.
burr vad jag frös på hemvägen







Men härligt att få lite mil till i benen! :-)

Nu är det fredagskväll och det innebär nötter!!


Trevlig fredagskväll!!

Kärlek!

1 kommentar:

  1. Hoppas att du har haft en bra helg i Gävle. Själv har jag haft en toppenhelg.

    Jo, jag höll också på Norge och han vann ju överlägset. Kul att det någon gång blir den låten som man själv håller på som vinner.

    Ha en trevlig söndagkväll!

    SvaraRadera