torsdag 4 september 2014

Efter Ironman Kalmar



Tack för alla era fina kommentarer!! Det värmer så himla mycket!!
Guld värt! Kärlek till er!


Status efter Ironman är just nu att kroppen är lite seg så jag har tagit det ganska lugnt på mina pass. Välbehövligt och provar på lite andra pass än vad jag brukar köra vilket har resulterat i en enorm träningsvärk. Intervallpassen får vänta en liten stund till, nu vill jag träna med en skön härlig känsla.

Det blev en riktigt härlig cykeltur igår på 6 mil i kvällssolen och sensommar värme. Underbart att sitta på Cervélon igen, känna vinden i håret och njuta av medvinden men även fightas i motvinden.

Även idag njöt jag av solens strålar på min löptur. En vacker löpmorgon där jag samlade energi. Det känns tråkigt att Ironman är över, jag känner mig lite ledsen, men nu är det och blicka framåt och det är mycket roligt som väntas framöver så jag ser fram emot detta.


2015 kommer bli ett grymt år!! :)


 




3 kommentarer:

  1. Alltså sista bilden!!! Vacker.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grymt bra bilder!
    Jag känner också att jag är lite seg i kroppen, men jag är sjukt träningssugen.

    SvaraRadera
  3. Strunta i träningen helt några veckor nu. "När man tränar så tränar man, när man vilar så vilar man", annars blir det bara sugande mellanmjölk av det hela ;-)

    SvaraRadera